30-09-2014

Meer over mij!

Hallo iedereen!

Ik ben Alexander en dit is mijn kunstblog, ik ben een student in mijn laatste jaar van het secundair onderwijs in België, Tervuren.

Buiten voor opdrachten op school maak ik zelf geen kunst omdat ik teveel bezig ben met mijn hobby's (basket golf en roeien).

In mijn familie is mijn tante momenteel een performer, ze doet wekelijks een kleine show in Brussel voor een beperkt publiek. Ze is fulltime bezig met haar voorstellingen.
Mijn moeder heeft vroeger aan beeldhouwen gedaan, maar nu heeft ze daar geen tijd meer voor door haar werk.

Kunst vind ik belangrijk, het komt veel voor in de maatschappij en het is overal rondom ons. Ik sta open voor een zeer brede kijk op kunst en ben geinteresseerd om meer te weten en te leren over verschillende kunstvormen.

Mijn niveau van kunstkenner is vrij hoog op bepaalde vlakken zoals muziek, film en schilderkunst. Maar op andere vlakken zoals tekenkunst of theater's/opera's is mijn kennis zeer beperkt tot vrijwel niets.

Op mijn blog ga je veel verschillende kunstvormen vinden, zoals films, schilderkunst, tekenkunst, muziek, fotografie, dans,...
Buiten kleine berichtjes ga ik ook drie grote verslagen schrijven over mijn eigen ervaring als kunstkenner, namelijk twee carte blanche's en één uitdaging.

Dit was het voor vandaag, see you next time!
Alexander

Geen opmerkingen:

Een reactie posten